Certificats digitals personals

A l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica (OCSAE) facilitem a la ciutadania el certificat digital personal per a identificar-se i signar tràmits amb les administracions públiques.

L’idCAT Certificat és un identificador digital que s’instal·la al navegador d’un ordinador i que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet, per exemple:

  • Presentar la declaració de la Renda a l’Agència Tributària (AEAT).
  • Obtenir l’informe de vida laboral de la Seguretat Social.
  • Obtenir el certificat d’antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia.
  • Accedir a diferents carpetes ciutadanes.

Serveis disponibles al Consell Comarcal del Garraf:

  • Emissió, renovació, suspensió i revocació dels certificats digitals idCAT.
  • Informació de l’ús del certificat digital en la tramitació digital.
  • Promoció de la tramitació electrònica amb el Consell Comarcal del Garraf.

Més informació sobre els certificats:

Adreçat a:

Tota la ciutadania.

Calendari/Horari:

Per a l’emissió de l’idCAT cal demanar Cita prèvia. L'horari d'atenció amb cita prèvia és de 9 h a 11.30 h.

Contacte:

Darrera actualització: 06.07.2023 | 13:30