La Nit dels Museus
Activitats gratuïtes i portes obertes del vespre fins la mitjanit.
En motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus.
Com cada 18 de maig, celebrem el Dia Internacional dels Museus, el gran esdeveniment que organitza des del 1977 el Comitè Internacional dels Museus (ICOM). Una celebració on els museus són els protagonistes i obren les portes amb una atractiva oferta d'activitats per sensibilitzar a la població de la seva importància en el desenvolupament de la societat. Per aquesta edició 2024 l'ICOM proposa el lema “El futur dels museus en comunitats en canvi constant”, que vol posar el focus en el paper transformador dels museus en un món sotmès a profunds canvis socials, tecnològics i mediambientals.
Enguany, la celebració tindrà lloc els dies 17 i 18 de maig, i hi participaran els museus de Vilanova i la Geltrú amb una programació especial d'activitats, visites i jornades de portes obertes. I un any més, amb la cita ineludible de LA NIT DELS MUSEUS, que tindrà lloc dissabte 17 de maig de 19 a 00 h i que comptarà amb música en directe, actuacions, espais gastronòmics i un joc infantil.
Totes les activitats seran gratuïtes, amb inscripció prèvia a efectes d’aforament. Properament disposareu de tota la informació sobre les activitats i el formulari d'inscripció.