70. Prestar el Servei d’Atenció Domiciliària durant el confinament
Objectiu
- Prestar el Servei d’Atenció Domiciliària durant el confinament, d’acord amb les adequacions del treball dels equips humans a les directius i protocol establerts per les diferents normatives sanitàries i socials.
Acció
- Prestarem el Servei d’Atenció Domiciliària de forma presencial per a persones grans sense família, que requereixin suport en la preparació d’àpats, medicació, higiene personal, etc.
- Donarem atenció telefònica diària a les persones que no necessitin atenció presencial, o que no sigui adient rebre-la per les seves circumstàncies especials.
- Realitzarem torns rotatius d’equips per oferir adequadament els serveis presencials i els serveis telefònics.
- Programarem torns de treball a l’estiu per tal de cobrir tots els serveis adequadament.
- Farem substitucions de l’equip humà que estigui en baixa laboral.
Seguiment
ODS:
03. Garantir una vida sana i promoure el benestar per a totes les persones a totes les edats05. Igualtat de gènere
10. Reduir la desigualtat en i entre els països