Visites guiades al CIRMAC
Visiteu-nos els diumenges a les 11, 12 i 13 h. Per previsió i aforament, cal fer reserva prèvia. El dia 11 d'octubre les visites al museu seran gratuites amb motiu de les Jornades Europees de Patrimoni.
En un país de castells, masos i casals, la Masia d'en Cabanyes és una raresa arquitectónica que evoca la tradició nord-italiana de les viles de la Toscana i del Vèneto. S’alça entremig d'horts i murs de tàpia a les afores de Vilanova i la Geltrú.
Antigament era un pròsper mas de pagès, però la seva façana principal, d'un jònic mediterrani i antic, revela que un dia va convertir-se en una bella quinta de proporcions esveltes i harmòniques, un exemple gairebé únic d'arquitectura neoclàssica a Catalunya.
Això no obstant, l'irremeiable pas del temps va acabar donant-li una personalitat decididament romàntica de xiprers alts i palmeres esveltes plantades davant d'un Mediterrani lluminós i blaucanviant que es perd en l'horitzó. Aquí les successives generacions de la família Cabanyes han gaudit d'un espai de lleure, adequadament compassat amb l'anar i venir de les tasques agràries i les fragàncies estacionals del vi i l'oli dels camps propers.
La Casa-Museu Masia d'en Cabanyes ofereix visites guiades tots els diumenges, de la mà de professionals especialistes, a les 11, 12 i 13 hores. La durada de la visita és de 50 minuts.
El preu de la visita guiada és de 3,20 €. S'abonarà a l'inici de la visita mitjançant pagament amb targeta bancària. El primer diumenge de cada mes les visites són gratuïtes.
- El dia 11 d'octubre les visites al museu seran gratuites amb motiu de les Jornades Europees de Patrimoni.
- El dia 1 de novembre el museu romandrà tancat (festiu) i el primer diumenge de mes gratuït es trasllada al diumenge 8 de novembre.
- El dia 15 de novembre les visites seran gratuites amb motiu de la Fira de Novembre.
Totes les visites requereixen reserva prèvia, mitjançant aquest formulari.
Vols rebre informació de totes les activitats que organitzem des del Centre d'Interpretació del Romanticisme Manuel de Cabanyes?
Pots fer la teva subscripció aquí: