Registre de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial de Catalunya

Per a aconseguir un habitatge amb protecció oficial cal inscriure’s prèviament en aquest registre, compost pels registres propis dels ajuntaments i pel registre de la Generalitat de Catalunya. El Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial proporciona informació sobre les necessitats reals i la distribució territorial dels habitatges amb protecció oficial.

A part, permet facilitar els processos d’adjudicació d’habitatges protegits garantint la màxima transparència. Les persones inscrites en el Registre poden participar en els processos d’adjudicació si compleixen els requisits exigits i hi estan inscrites abans de l’inici del procediment d’adjudicació.

Qui pot sol·licitar-ho:

Les persones que vulguin optar a la concessió d’un habitatge amb protecció oficial i compleixin tots els requisits establerts.

La inscripció al Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb Protecció Oficial té una vigència d'un any. Transcorregut aquest termini, rebreu una notificació per si voleu fer la renovació.

Termini
Durant tot l’any.

Canals de tramitació:

  • Telefònicament

    Tel: 93 810 04 00 ext 1141 (Podeu demanar informació els dimecres i divendres, de 10 a 13 h.)

  • Presencial

    Horari d’estiu (del 15 de juny al 15 de setembre): Dimarts i dijous, de 10 a 13 h. Horari d’hivern (del 16 de setembre al 14 de juny): Dimarts i dijous, de 10 a 13 h i dijous a la tarda, de 16.30 a 18.30 h.

Adreça:

Consell Comarcal del Garraf Plaça Beatriu de Claramunt, 5-8 Vilanova i la Geltrú

Darrera actualització: 26.06.2023 | 11:15