Certificats digitals per a les administracions públiques

A l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica (OCSAE) facilitem als organismes locals de la comarca el certificat digital de personal públic TCAT.

La TCAT és la targeta del personal de les administracions públiques catalanes i conté certificats digitals reconeguts que permeten garantir la identitat i els atributs personals del seu titular i que el vincula amb el seu organisme.

Serveis disponibles al Consell Comarcal del Garraf:

  • Emissió, renovació, suspensió i revocació dels certificats digitals TCAT i TCATP.
  • Informació de l’ús del certificat digital en la tramitació digital.
  • Promoció de la tramitació electrònica amb el Consell Comarcal del Garraf.

Més informació del certificat a Certificat TCAT.

Preu:

Segons preus públics disponibles a www.aoc.cat.

Calendari/Horari:

Petició del certificat per la plataforma EACAT.

Contacte:

Persones destinatàries:

Ens locals de la comarca.


Darrera actualització: 21.07.2022 | 10:33