Programes del SOC per a joves
Objectius:
- Generar experiència laboral i formació segons les seves característiques: contracte en pràctiques per a persones amb titulació (PEPAP, JENP), i formació i treball per a joves en situació de tutela o ex-tutela (TRFO – Joves).
- Exercir per delegació facultats executives en matèria d’instal·lacions juvenils, com la verificació de la seva legalització, l’activitat inspectora i sancionadora, conjuntament amb una persona tècnica especialitzada de l’Oficina d’Habitatge.
- Vetllar pel compliment de la normativa de les activitats d’educació en el lleure, i fer visites de seguiment i assessorant a les entitats organitzadores.
ODS:
03. Garantir una vida sana i promoure el benestar per a totes les persones a totes les edats04. Garantir una educació inclusiva i equitativa
05. Igualtat de gènere
08. Promoure el creixement econòmic inclusiu i sostenible, l'ocupació i el treball decent per a tothom
09. Construir infraestructures resilients, promoure la industrialització sostenible i fomentar la innovació
10. Reduir la desigualtat en i entre els països