75. Reforçar l’atenció a la ciutadania en l’Oficina Comarcal d’Habitatge

Objectiu

  • Reforçar les diferents modalitats d’atenció a la ciutadania de l’Oficina Comarcal d’Habitatge per tal de donar suport a les persones amb dificultats per a per a fer front a les diferents dificultats per accedir a l’habitatge, a través dels diversos programes i ajuts de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.

Acció

  • Reforçarem l’atenció telemàtica i telefònica per tal d’atendre totes les demandes d’informació i tramitació d’ajuts en l’àmbit de l’habitatge.
  • Tramitarem ajuts per al pagament del lloguer per a persones majors de 65 anys.
  • Tramitarem ajuts per al pagament del lloguer per contribuir a minimitzar l’impacte econòmic i social de la Covid-19.
  • Gestionarem altres serveis com la borsa de mediació, les cèdules d’habitabilitat, el servei d’intermediació pels deutes de l’habitatge, les prestacions econòmiques d’urgència especial i el registre de sol·licitants d’habitatges de protecció oficial.
  • Habilitarem l’atenció presencial després de les fases de confinament, amb cita prèvia que s’haurà de reservar a través del web.
  • Reprendrem l’atenció descentralitzada als municipis de Cubelles, Olivella, Sant Pere de Ribes; i iniciarem també l’atenció al municipi de Sitges.

ODS 1ODS 1ODS 1

Seguiment

Dades generals:

ODS

Àrees:

Ordenació territorial i Habitatge

Àmbits:

Habitatge

Covid19:


Estat d'execució:

100%
Darrera actualització: 22.09.2022 | 13:20