Mesures de prevenció del Comitè tècnic de seguiment diari de l’evolució del coronavirus del Consell Comarcal del Garraf

Diumenge, 15 de març de 2020

Es mantenen de forma presencial els serveis d’atenció a: domicilis, situacions d’emergència social i persones en situació de vulnerabilitat

Davant la situació d’alarma pel Coronavirus, el Consell Comarcal del Garraf manté serveis essencials, prioritza la garantia de drets i serveis a les persones més vulnerables i habilita el teletreball com a mesura per contenir els possibles contagis.

D'acord amb el treball compartit amb els ajuntaments, s’ha recomanat a tots els equips humans i a la ciutadania mantenir la calma, evitar desplaçaments innecessaris, prioritzar gestions telemàtiques i telefòniques, i seguir les indicacions de la Conselleria de Salut de la Generalitat de Catalunya.

En aquest sentit, es mantenen de forma presencial els serveis d’atenció a: domicilis, situacions d’emergència social, persones en situació de vulnerabilitat i menors en risc. Igualment, les professionals que presten serveis socials als municipis de Canyelles, Cubelles i Olivella atenen presencialment les persones amb necessitats no mèdiques per motiu de la situació d’aïllament.

Pel que fa a la resta de serveis, s’ha habilitat el teletreball. En totes les àrees hi ha atenció telefònica de 9 h a 14 h i atenció telemàtica al correu ccgarraf@ccgarraf.cat de 8:00 h a 14:30 h de dilluns a divendres.

L'Oficina Virtual Exprés i la Seu Electrònica estan en funcionament per fer tràmits telemàtics com presentació d'una instància digital, accés a una notificació electrònica, lliurament d’una factura electrònica o sol·licitud d'accés a la informació pública, entre d’altres.

Mesures de prevenció del Comitè tècnic de seguiment diari de l’evolució del coronavirus del Consell Comarcal del Garraf

(Informació actualitzada el 24/03/2020 a les 09:30)

Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Seu de la Plaça Beatriu de Clarmunt, 5-8. Vilanova i la Geltrú 

Seu de la Masia d'en Cabanyes, de Vilanova i la Geltrú 

  • Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h.
  • Atenció telemàtica: masiadencabanyes@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.
  • No hi haurà atenció presencial fins a nou avís. 
  • El Centre d'Interpretació del Romanticisme Manuel de Cabanyes - CIRMAC i la Zona de Pícnic estan tancats temporalment.  

Serveis socials

Atenció telefònica: 93 810 04 10 de 9 h a 14 h.

Atenció telemàtica: serveissocials@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Atenció presencial per serveis essencials (prèvia concertació i valoració)

  • Atenció de situacions d’emergència social
  • Atenció a persones en situació de vulnerabilitat
  • Atenció domiciliària
  • Atenció a menors en risc

Atenció telefònica i/o telemàtica per les reunions i entrevistes programades.

Professionals que presten serveis socials als municipis de Canyelles, Cubelles i Olivella atendran presencialment les persones que es trobin soles i que tinguin necessitats no mèdiques a conseqüència de l'aïllament pel confinament.

Ensenyament

Atenció telefònica: 93 810 04 11 de 9 h a 14 h.

Atenció telemàtica: serveispersonals@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Habitatge

Atenció telefònica 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Rehabilitació: 93 810 04 06 - habitatge@ccgarraf.cat

Cèdules d’habitabilitat: 93 810 04 08 - habitatge@ccgarraf.cat

Ajuts al lloguer: 93 810 04 08 i 93 810 04 09 - habitatgejove@ccgarraf.cat

Borsa d’habitatge: 93 810 04 09 - habitatgejove@ccgarraf.cat

Habitatge de protecció oficial: 93 810 04 06 - habitatge@ccgarraf.cat

Ofideute - SIDH: 93 810 04 06 - habitatge@ccgarraf.cat

Prestacions Econòmiques d’Urgència: 93 810 04 08 i 93 810 04 09 - habitatgejove@ccgarraf.cat

Medi Natural i Litoral del Garraf

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: medinatural@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Ocupació

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: ocupacio@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Les sessions d'orientació i altres activitats programades amb ciutadans i ciutadanes i/o empreses es realitzaran telefònicament o per altres mitjans telemàtics.

Ordenació territorial

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: oth@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Cultura i patrimoni

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: masiadencabanyes@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Joventut

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: joventut@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Comunicació i Cooperació

Atenció telefònica: 93 810 04 00

Atenció telemàtica: comunicacio@ccgarraf.cat

Serveis generals

Atenció telefònica: 93 810 04 00 de 9 h a 14 h

Atenció telemàtica: serveisgenerals@ccgarraf.cat en horari de 8:00 a 14:30 h de dilluns a divendres.

Serveis suspesos temporalment

  • Servei de treballadores de la llar.
  • Rutes de transport escolar al Garraf.
  • Servei de transport adaptat. 
  • Servei dels menjadors escolars de les escoles Margalló i L’Aragai de Vilanova i la Geltrú, i El Morsell d’Olivella.
  •  
  • Formacions en matèria d'ocupació.
  • Concursos públics 
  • Atenció descentralitzada en matèria d'habitatge de l'Oficina Comarcal d'Habitatge a Sant Pere de Ribes, Cubelles i Olivella.
  • Visites de rehabilitació i inspeccions en matèria d'habitatge.

Activitats ajornades

  • Plenari del Consell Consultiu de la Gent Gran, previst pel 12 de març 
  • Contes per la igualtat, previst pel 15 de març 
  • Estrena acció teatral “Lluny de Casa” al Teatre Principal, prevista pel 21 de març 
  • Jornada “Envelliment i Soledat”, prevista pel 26 de març

Aquestes mesures són susceptibles de revisió en coherència amb la situació epidemiològica de cada moment i segons les directrius de la Generalitat de Catalunya i el treball compartit amb els ajuntaments del Garraf.

Darrera actualització: 9.09.2022 | 12:42