Un Palau de Masia

Dissabte, 18 d’abril de 2026 a les 12:00h

Amb motiu del Dia Internacional dels Monuments i Llocs Històrics. 

L'activitat queda tancada per aforament complet. Si vols participar-hi envia un correu a masiadanecabanyes@ccgarraf.cat i quedaràs en llista d'espera. Durant aquests dies et contactarem. 

Activitat a càrrec de Pere Marsé, arquitecte i promotor de la incoació del reconeixement BCIN a la Masia d’en Cabanyes.

Els edificis històrics ens donen pistes clares sobre les civilitzacions dels nostres avantpassats, són testimonis vius dels temps passats i constitueixen l’escenografia de la història.

La Masia d’en Cabanyes reuneix els tres principis clàssics de l’arquitectura: la bellesa, la solidesa i la funcionalitat. 

Proposem fer un recorregut pels exteriors i interiors d’aquesta anomenada masia que s’apropa a un palau neoclàssic, de l’arquitecte italià Domenico Bagutti.

Activitat gratuïta. Aforament limitat. 

Darrera actualització: 10.04.2026 | 11:45